مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-16بين الملل

کشته شدن 16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی به صعده


وزارت بهداشت یمن با اعلام کشته شدن 16 غیرنظامی یمنی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به منطقه ای در صعده، از نهادهای سازمان ملل خواست به مسؤولیت های خود در این زمینه عمل کنند.

- وزارت بهداشت یمن با اعلام کشته شدن 16 غیرنظامی یمنی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به منطقه ای در صعده، از نهادهای سازمان ملل خواست به مسؤولیت های خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت بهداشت یمن اعلام کرد در حملات جنگنده های ائتلاف عربی ضد یمن به یک دستگاه خودرو در منطقه شدا در صعده 16 یمنی از جمله چهار کودک و زن به شهادت رسیدند و این تعداد هنوز آمار قطعی نیست.

جنگنده های ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان رشته حملات هوایی را آغاز کرده و در آن مناطق صلب و الجفره در مجزر و منطقه خب و الشعف را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت یمن، سازمان ملل و تمامی وابسته به نهادهای آن را مسؤول هر قطره خونی دانست که در طول جنگ یمن به زمین ریخته می شود.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد: سکوت همیشگی جامعه جهانی در برابر این کشتارها چراغ سبزی را به دشمن عربستانی برای ارتکاب جرائمش در یمن نشان می دهد.

همچنین وزارت بهداشت یمن از جامعه جهانی خواست در مواجهه با کشتاری که با هدایت آمریکا و توسط عربستان و امارات انجام می شود و محاصره ظالمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی به صعده

کشته شدن 16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی به صعده