مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-16سياسي

روایتی از دام آمریکایی ها برای نفتکش های ایرانی اعزامی به ونزوئلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه غیرعلنی مجلس امروز (سه شنبه) با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح برگزار شد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست غیرعلنی مجلس، گفت: آمریکایی ها دام های زیادی را اعم از تطمیع و تهدید برای انحراف مسیر و به کنترل درآوردن نفتکش های اعزامی ایرانی به ونزوئلا داشتند که در هیچ یک از موارد به نتیجه ای نرسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جلسه غیرعلنی مجلس امروز (سه شنبه) با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح برگزار شد.

در همین زمینه، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح گزارشی را از توان دفاعی نیرو های مسلح کشورمان را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: سردار باقری در این نشست عنوان کرد که در بیشترین موارد حوزه دفاعی حرف اول را در منطقه می زنیم و در بعضی از موارد در سطح بین المللی جزو کشور های اول و دوم هستیم.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: سردار باقری گفت که در جریان اعزام نفتکش های ایرانی به ونزوئلا، آمریکا ابتدا به دنبال تطمیع و بعد به دنبال تهدید ناخدا و کادر فرماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از دام آمریکایی ها برای نفتکش های ایرانی اعزامی به ونزوئلا

روایتی از دام آمریکایی ها برای نفتکش های ایرانی اعزامی به ونزوئلا