مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-16اقتصادي

ایجاد فرهنگ مصرف تولیدات بومی باعث تقویت نهادهای اقتصای می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: افزایش فرهنگ عمومی مصرف تولیدات بومی باعث تقویت هرچه بیشتر نهادهای اقتصای و جهش تولید خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: افزایش فرهنگ عمومی مصرف تولیدات بومی باعث تقویت هرچه بیشتر نهادهای اقتصای و جهش تولید خواهد شد.

حمیدرضا ایزدی سه شنبه 27 خرداد در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی فارس در سال 99 با تاکید بر این که اولویت و رسالت اصلی این سازمان، همکاری با اصناف است، گفت: اصناف نقشی تاثیر گذار در جهش اقتصادی استان دارند و داشتن صنوف و تشکیلات صنفی قوی باعث تقویت اقتصاد استان می شود.

او افزود: 160 هزار واحد فعال صنفی و 528 اتحادیه صنفی در فارس و شهرستان شیراز 60 هزار واحد صنفی و 78 اتحادیه صنفی فعال وجود دارد که ضروری است اتاق اصناف مرکز استان برای این مهم برنامه ریزی های مدون کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت را در دستور کار خود قرار دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: اصناف در شرایط بحران کرونا تعامل و همکاری خوبی با دستگاه های اجرایی داشتند و در کمک های مؤمنانه به اقشار ضعیف جامعه فعالانه همکاری کردند.

ایزدی با اشاره به اینکه کمیسیون نظارت، بالاترین مرجع رسیدگی به امور اصناف است، افزود: جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز صنفی مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرهنگ مصرف تولیدات بومی باعث تقویت نهادهای اقتصای می شود

ایجاد فرهنگ مصرف تولیدات بومی باعث تقویت نهادهای اقتصای می شود