مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-16دانش

شهریه ثابت دانشجویان انصرافی بازنخواهد گشت/وضعیت آزمون دانشجویان علمی کاربردی


رییس دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم دانشجویان خبر داد و گفت: در برخی استان های وضعیت قرمز این اجازه داده شده که آزمون بخش های عملی با تعویق برگزار و نمرات دروس ناتمام رد شود.

- رییس دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم دانشجویان خبر داد و گفت: در برخی استان های وضعیت قرمز این اجازه داده شده که آزمون بخش های عملی با تعویق برگزار و نمرات دروس ناتمام رد شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کابردی برگزار شد، با اشاره به کاهش 35 درصدی جمعیت دانشجویی کشور تاکید کرد: در حال حاضر کمتر از 50 مرکز از 600 مرکز علمی-کاربردی بیش از 1000 دانشجو دارند بنابراین حجم دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی در مقایسه با دانشگاه های دیگر بسیار کمتر است.

وی در خصوص وضعیت شهریه دانشجویان علمی کاربردی در ترم تحصیلی جاری نیز گفت: درصد اندکی از شهریه پرداختی دانشجویان به عنوان بالاسری به مرکز دانشگاه اختصاص داده می شود اما مابقی به خود مراکز علمی-کاربردی تعلق می گیرد بنابراین دانشجویانی که بنا به دلایلی این ترم واحد یا ترم خود را حذف کنند شهریه ثابت آنها بازنخواهد گشت چرا که مراکز این شهریه را صرف تجهیزات، زیرساخت ها و حقوق کارمندان خود کرده اند اما ماب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه ثابت دانشجویان انصرافی بازنخواهد گشت/وضعیت آزمون دانشجویان علمی کاربردی

شهریه ثابت دانشجویان انصرافی بازنخواهد گشت/وضعیت آزمون دانشجویان علمی کاربردی