مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-16سياسي

جزییات اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در آموزش و پرورش


شیوه نامه اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی برای کاستن از آلام خانواده های نیازمند و آسیب پذیر از بیماری کرونا به آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در اجرای راهکار 8-8 سند تحول با موضوع مشارکت فعال آموزش و پرورش در مواجهه با نیازهای فوری جامعه از قبیل بیماری های فراگیر و خدمت به محرومین از زیر نظام راهبری و مدیریت سند تحول و همچنین در پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و کمک مؤمنانه که در نیمه شعبان مطرح فرمودند، شیوه نامه اجرایی مرحله دوم طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ویژه کارکنان اداری و همکاران فرهنگی را به استان ها ارسال کرد.

بر این اساس، دومین مرحله این رزمایش به پیشنهاد سازمان بسیج فرهنگیان و محوریت این سازمان در تمام مراکز آموزشی و پرورشی و اداری آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار می شود.

شناسایی و رفع مشکلات نیازمندان، گسترش و ارتقای فعالیت های جهادی، ادامه نقش آفرینی 17 هزار مدرسه و گسترش فعالیت های آنان به همه مدارس، بهره مندی از ظرفیت ها، حفظ کرامت و افزایش انگیزه کارکنان آموزش و پرورش، افزایش تعامل و هم افزایی بین کارکنان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در آموزش و پرورش

جزییات اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در آموزش و پرورش