مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-16سياسي

استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه «شاد» برای توسعه آموزش قرآنی


وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کریم کشور گفت: از ظرفیت مجازی و شبکه آموزش دانش آموز برای توسعه آموزش قرآنی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، صبح امروز محسن حاجی میرزایی در پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کریم کشور که در دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: شرایط شیوع کرونا ما را وارد فضای جدیدی کرده است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید داشته اند که در حوزه فضای مجازی باید قوی تر شویم، گفت: این فضا همه امکانات حضوری را ندارد اما به معنای این نیست که فضای نحیف و ضعیفی است.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه فضای مجازی ظرفیت سیاست گذاری و اعمال حاکمیتی و نظارت بیشتر و امکان تولیدات فاخر و انتشار گسترده را می دهد، گفت: باید در زیست بوم جدید بازتعریفی از فعالیت ها داشته باشیم تا از ظرفیت مجازی و شبکه آموزشی دانش آموز برای توسعه آموزش قرآنی استفاده کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: دبیرخانه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کریم باید یک بخش اطلاع رسانی داشته باشد تا انتشار مناسب اجتماعی از فعالیت ها داشته باشد و انتقال مؤثرتری را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه «شاد» برای توسعه آموزش قرآنی

استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه «شاد» برای توسعه آموزش قرآنی