مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-16سياسي

کسب دو مقام برتر توسط عکاس ایسنا سمنان


عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه سمنان موفق به کسب دو مقام برتر در سومین جشنواره استانی ابوذر و اولین جشنواره سرو سفید در استان سمنان شد.

- ایسنا/سمنان عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه سمنان موفق به کسب دو مقام برتر در سومین جشنواره استانی ابوذر و اولین جشنواره سرو سفید در استان سمنان شد.

در اختتامییه جشنواره رسانه ای ابوذر و سرو سفید که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان سمنان برگزار شد، عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه سمنان موفق به کسب دو مقام برتر در سومین جشنواره استانی ابوذر و اولین جشنواره سرو سفید در استان سمنان شد.

با نظر هیئت داوران، مسعود محقق، عکاس و خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه سمنان مقام دوم بخش عکس سومین جشنواره رسانه ای ابوذر و همچنین مقام سوم در اولین جشنواره رسانه ای سرو سفید با موضوع کرونا را کسب کرد.

در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان بیش از 521 اثر در 11 محور مانند دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، آسیب اجتماعی و زندگی ایرانی اسلامی، دشمن شناسی و معامله قرن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، که 32 اثر به عنوان برگزیده در 2 بخش مکتوب و دیداری و شنیداری انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو مقام برتر توسط عکاس ایسنا سمنان

کسب دو مقام برتر توسط عکاس ایسنا سمنان