مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-16فرهنگي

«گنگ خواب دیده» خواندنی شد/ یک اثر پژوهشی درباره سنتور


علی بهرامی فرد مدرس موسیقی و نوازنده سنتور در تازه ترین فعالیتش، یک اثر پژوهشی - صوتی مجموعه دونوازی های سنتور خود را با نام «گنگ خواب دیده» منتشر کرد.

- علی بهرامی فرد مدرس موسیقی و نوازنده سنتور در تازه ترین فعالیتش، یک اثر پژوهشی - صوتی مجموعه دونوازی های سنتور خود را با نام گنگ خواب دیده منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گنگ خواب دیده تازه ترین اثر علی بهرامی مدرس و نوازنده موسیقی ایرانی است که مشتمل بر دو نوازی های سنتور این هنرمند توسط مؤسسه فرهنگی هنری ماهور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این هنرمند از جمله هنرمندان صاحب سبک در نوازندگی سنتور است که طی سال های اخیر علاوه بر تدریس در دانشگاه و مراکز آموزش علی با کیهان کلهر و آذر پی را کنسرت های متعددی را برگزار کرد.

وی سال گذشته همراه با هادی آذرپیرا آلبوم طرز مستور را در بازار موسیقی منتشر کرد.

آلبوم هم نوازی سنتور، تار و عود طرز مستور با هنرمندی علی بهرامی فرد نوازنده سنتور و هادی آذرپیرا نوازنده تار و عود به تهیه کنندگی افشین معصومی توسط مؤسسه فرهنگی هنری نغمه حصار در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

از علی بهرامی فرد و هادی آذرپیرا که همکاری های مشترکی با کیهان کلهر در کنسرت های پیشین او داشتند، پیش از این آلبوم بی کلام راح روح منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گنگ خواب دیده» خواندنی شد/ یک اثر پژوهشی درباره سنتور

«گنگ خواب دیده» خواندنی شد/ یک اثر پژوهشی درباره سنتور