مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-16اجتماعي

اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف در گرمسار پیگیری شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک از سوی شهرداری گرمسار گفت: رفع نقاط حادثه خیز درون شهری در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری سمنان، شاهرود و دامغان در اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک انجام شد، اظهار داشت: شهرداری گرمسار نیز هرچه سریع تر در اجرای این طرح اقدام کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع نقاط حادثه خیز در جاده های درون شهری استان سمنان بیان کرد: کاهش سوانح رانندگی و خسارت های جانی و مال مهم ترین رویکرد این شورا در سال جاری است که بر این اساس شناسایی سه نقطه حادثه خیز در هر شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

استان سمنان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه علی رغم اهمیت ویژه این موضوع، یکی از شهرستان های استان نسبت به اجرای این مصوبه بر اساس آمار پلیس راهور اقدامی انجام نداده است، تصریح کرد: با پیگیری لازم هرچه سریع تر سه نقطه حادثه خیز این شهرستان باید برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف در گرمسار پیگیری شود

اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف در گرمسار پیگیری شود