مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-16اقتصادي

5پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری در میرجاوه افتتاح شد


به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 5 پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری در شهرستان مرزی میرجاوه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میرجاوه با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان، بخشدار وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان میرجاوه  5پروژه اجرای سیستمهای نوین آبیاری در بخش های مرکزی و ریگ ملک و در سطح 198 هکتار به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میرجاوه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت :برای اجرای این پروژه ها جمعا اعتباری بالغ بر 15میلیارد و 837میلیون ریال هزینه شده است.

محسن کهرازهی با اشاره به ضرورت تجهیز اراضی کشاورزی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری  افزود طی یک سال گذشته تاکنون 500هکتار سیستم نوین آبیاری در سطح شهرستان اجرا و تحویل بهره برداران شده است.

این مسؤول گفت: 250هکتار دیگر نیز با40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا ست وی تصریح کرد کار مطالعه و طراحی  560 هکتار از اراضی کشاورزان برای تجهیز به سیستم های نوین آبیاری به اتمام رسیده وبا تأمین اعتبار بزودی  عملیاتی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکید کرد: 2700هکتار از اراضی زراعی و باغی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده که 1500هکتار آن از سال 1394تاکنون اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری در میرجاوه افتتاح شد

5پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری در میرجاوه افتتاح شد