مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-16سياسي

دست اندازهای اداری روند تفکیک زمین در همدان را طولانی کرده است


رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان گفت: متاسفانه دست اندازهای اداری روند تفکیک زمین در شهر همدان را طولانی کرده است.

- سید مسعود عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه روند تفکیک زمین در شهر همدان همراه با دست اندازهای اداری، بسیار طول می کشد و اداره راه و شهرسازی علی رغم اینکه ماده 101 اصلاحی، تکلیف تفکیک کننده اراضی شهری را مشخص کرده از مالکین، سهم دولت را تقاضا می کند که در این راستا انتظار می رود از قانون تمکین کنند.

عسگریان افزود: به استناد ماده 101 اصلاحی قانون شهرداری ها، دادگستری و اداره ثبت اسناد باید درخواست های لازم را در حوزه تفکیک اراضی ثبت کرده و شهرداری و راه و شهرسازی مباحث اداری را انجام دهند و دریافت سهم بیش از حدنصاب تعیین شده در قانون، خلاف مقررات است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل گرانی زمین در محدوده شهر همدان این بوده که تفکیک مناسب زمین در شهر همدان انجام نشده و در حالی که بر جمعیت شهر افزوده می شود تولید مسکن محدود است و در واقع، عرضه و تقاضا متعادل نیست.

عسگریان وجود 10 هزار واحد خالی را متعلق به بخش خصوصی برشمرد و گفت: دولت باید واحدهای ارزان قیمت تأمین کند کمااینکه مسکن مهر مسکن ارزان قیمت را برای قشر آسیب پذیر فراهم کرد، اما طی 7 سال گذشته تولید مسکن ارزان قیمت را شاهد نبودیم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازهای اداری روند تفکیک زمین در همدان را طولانی کرده است

دست اندازهای اداری روند تفکیک زمین در همدان را طولانی کرده است