مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-16اقتصادي

مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک توسعه تعاون


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از حضور بانک توسعه تعاون در مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: برنامه های راهبردی دولت مبتنی بر تحقق اهداف اجتماعی و افزایش سطح اشتغال در میان اقشار گوناگون جامعه می باشد.

وی افزود: برنامه های اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار جایگاه ویژه ای در برنامه های اقتصادی و اجتماعی دولت داشته است و طرح های مهمی در این حوزه ها به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به سابقه اجرای طرح اشتغال فراگیر و موضوع تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه به عنوان طرح های ملی و اشتغال آفرین در سطح اجتماع همچنین گفت: قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهریورماه 1396 در مجلس شورای اسلامی مصوب گردیده و آیین نامه اجرایی آن در آبان همان سال به دستگاه های مسئول ابلاغ گردیده است.

وی افزود: این قانون با راهبری دستگاه های اقتصادی دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه وبودجه کشور، صندوق توسعه ملی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و همکاری سایر دستگاه های بخشی طی چهار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک توسعه تعاون

مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک توسعه تعاون