مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-16سياسي

مدیران اجرایی از ظرفیت انجمن های هنری استان سمنان استفاده کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیران اجرایی از ظرفیت انجمن های هنری استفاده کنند زیرا هنرمندان نیروی انسانی عظیم و ظرفیتی برای استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان انجمن های هنری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه مدیران اجرایی استان به منظور استفاده بهینه از انجمن ها، اعضای انجمن ها و متولیان انجمن های فرهنگی و هنری سطح استان در کارها و برنامه های خود استفاده کنند، بیان کرد: باید از هنرمندان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه مبحث تالار بزرگ سمنان، تا ورود به فاز اجرایی احداث، پیگیری می شود، اذعان داشت: امیدواریم هرچه سریع تر این تالار در مرحله اجرایی قرار گیرد و بتوانیم از ظرفیت حضور اساتید و هنرمندان این یار و کشور در این تالار استفاده کنیم.

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: هنرمندان باید وحدت خود را در سطح استان حفظ کنند و این مهم را در همه حال سرلوحه کاری خود قرار داده و با ساماندهی قانون مجوز ارشاد، توزیع عادلانه آگهی ها در مطبوعات، در بین رسانه ها و مطبوعات انجام خواهد شد.

خجسته پور در ادامه گفت: با توجه به تغییر نیاز مخاطب و تشنگی همیشگی برای کسب اطلاعات و اینکه همچنان چشمه های زاینده علم و هنر و محتوا وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اجرایی از ظرفیت انجمن های هنری استان سمنان استفاده کنند

مدیران اجرایی از ظرفیت انجمن های هنری استان سمنان استفاده کنند