مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 13:002020-06-16سياسي

چرا ستاد تدبیرخراسان رضوی مجوز قانونی گرفت؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: چهار هزار و 612 قلم مواد اولیه و کالاهای واسطه ای و سرمایه ای وارداتی در کشور وجود دارد که چهار هزار و 10 قلم مشابه داخلی داشته و 602 قلم مشابه داخلی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: چهار هزار و 612 قلم مواد اولیه و کالاهای واسطه ای و سرمایه ای وارداتی در کشور وجود دارد که چهار هزار و 10 قلم مشابه داخلی داشته و 602 قلم مشابه داخلی ندارد.

بابک دین پرست امروز، 27 خرداد ماه، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین هدف سفر امروز بنده تقدیم حکم انتصاب آقای رزم حسینی به عنوان رییس ستاد ویژه تدابیر اقتصادی استان است که ماهیت این ستاد با ستاد تدبیر استان تفاوت دارد.

قرار شد جناب رزم حسینی ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را راه اندازی کنند که این مجوز برای اولین بار به ایشان داده شده است.

وی بیان کرد: این کار دلایل مختلفی دارد، بخشی به استان برمی گردد که به خاطر وسعت، توانمندی مالی، سرمایه انسانی و مرز مشترک با دو کشور انجام شده که شاید در بسیاری از استان های دیگر نیز این موضوع وجود داشته باشد، بنابراین دلیل اصلی نبوده، اما یکی از دلایل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ستاد تدبیرخراسان رضوی مجوز قانونی گرفت؟

چرا ستاد تدبیرخراسان رضوی مجوز قانونی گرفت؟