مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-16اقتصادي

نیاز 40 میلیارد ریال برای تکمیل روشنایی ضروری جاده های خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب و بهینه در روشنایی جاده ها و پایدارسازی روشنایی دست کم 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار کرد: پایدارسازی روشنایی در جاده ها به معنای تأمین تجهیزاتی است که در شرایط نامساعد آب و هوایی همچون کولاک دچار خاموشی نشود و یا زمینه های سرقت کابل ها کمتر شود.

وی گفت: تأمین و خرید چراغ چشمک زن و اجرای پروژه های روشنایی در جاده های استان 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، این در حالی است که تأمین روشنایی جاده های استان از محل منابع استانی و ملی سالانه کمتر از 15 میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی درباره وضعیت روشنایی در جاده های استان گفت: تنها کمتر از 80 کیلومتر از راه های استان روشنایی دارد که به صورت نقطه ای و یا طولی اجراشده است.

وی افزود: تأمین روشنایی در تقاطع ها و یا مسیر گردنه ها که کمتر از 600 متر است به صورت نقطه ای اجرا می شود.

شهامت خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اولویت تأمین روشنایی راه ها در تقاطع ها و یا نقاط مه گیر است و البته در سایر محورها نیاز به تأمین روشنایی خیلی محسوس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 40 میلیارد ریال برای تکمیل روشنایی ضروری جاده های خراسان شمالی

نیاز 40 میلیارد ریال برای تکمیل روشنایی ضروری جاده های خراسان شمالی