مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:052020-06-16سياسي

رزم حسینی: عده ای می خواهند وجهه مسوولان خراسان رضوی را تخریب کنند


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در این استان دعوای سیاسی وجود ندارد و همه پای کار هستند، گفت: پس عده ای به فکر افتادند وجهه مسوولان این استان را تخریب کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که بعد از ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت های استانی در خصوص مبارزه با کرونا گفت: خراسان رضوی اولین استانی بود که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به صورت پیشگام، محدودیت هایی را اعمال کرد بنابراین این استان در حوزه اقتصادی هم باید پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه ستاد تدبیر استان برای تحقق شعار سال و برطرف شدن موانع صدور مجوز سرمایه گذاری تلاش خواهد کرد، گفت: با حذف بوروکراسی اداری و کاهش فرآیندها، زمینه تحقق شعار سال فراهم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اگر زمینه تسهیل فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و کسب و کار در خراسان رضوی فراهم شود و صدور مجوز در بخش های صنعت، کشاورزی و معدن در کوتاه ترین زمان انجام شود، سرمایه ها به این استان هدایت خواهد شد.

رزم حسینی در ادامه، توزیع نابرابری ثروت و آسیب های اجتماعی را نتیجه سیاست های اشتباه برشمرد و افزود: تا کنون شاهد فعالیت های درست و نادرستی بودیم که بعضی فعالیت های بدون برنامه باعث ایجاد فاصله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: عده ای می خواهند وجهه مسوولان خراسان رضوی را تخریب کنند

رزم حسینی: عده ای می خواهند وجهه مسوولان خراسان رضوی را تخریب کنند