مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:152020-06-16سياسي

ابهامات یک عضو شورای شهر نسبت به اقدامات شهردار قزوین


با توجه به این که مدتی از فعالیت شهردار قزوین می گذرد ابهاماتی از قبیل ارائه هدایای مختلف و انتصاب های جهتدار وجود دارد که شهردار باید پاسخگو باشد.

- ایسنا/قزوین یک عضو شورای شهر قزوین گفت: با توجه به این که مدتی از فعالیت شهردار قزوین می گذرد ابهاماتی از قبیل ارائه هدایای مختلف و انتصاب های جهتدار وجود دارد که شهردار باید پاسخگو باشد.

محسن حق شناس، عضو شورای شهر قزوین در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر قزوین که عصر امروز 27 خرداد برگزار شد، با اشاره به اهمیت نطق پیش از دستور جلسات، بیان کرد: آنچه در دوره های قبل شورای شهر به عنوان سند برای شورای بعدی باقی مانده نطق پیش از دستور اعضای شورا است، چرا که حال و اوضاع شهر ، شهرداری و مدیریت شهری را بیان می کند بنابراین از این ظرفیت استفاده می کنم.

وی خاطرشان کرد: روی صحبت من با شهردار است؛ آقای شهردار شما آدم چه کسی هستید؟ اگر منتخب اعضای شورا هستید باید آدم شورا باشید، شما منتخب فرد نیستید اما چرا طوری رفتار می کنید که دوستان در داخل و خارج از شهرداری گمان می کنند شما سرسپرده و آدم شخص خاصی هستید.

حق شناس یادآور شد: شما شهردار شهر قزوین هستید و به افرادی که به شما رای داده اند باید توجه کنید نه صرفا یک آدم خاص، چراکه شما از شورای شهر پنج رای کسب کرده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات یک عضو شورای شهر نسبت به اقدامات شهردار قزوین

ابهامات یک عضو شورای شهر نسبت به اقدامات شهردار قزوین