مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-16اقتصادي

چرا چاه های کشاورزی برای کسی که پول بدهد، روشن می شود


به این موضوع که هر کس پول بیشتر بدهد، چاه کشاورزی برای او توسط آب منطقه ‎ای روشن می ماند و هر کس پول ندهد، چاه برایش خاموش می شود، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: به این موضوع که هر کس پول بیشتر بدهد، چاه کشاورزی برای او توسط آب منطقه ‎ای روشن می ماند و هر کس پول ندهد، چاه برایش خاموش می شود، انتقاد داریم؛ اگر سفره زیرزمینی با کسری مواجه شده پس چرا با پول درست می شود؟ حسین محمدی در نشست خبری که 27 خردادماه در محل اداره جهاد کشاورزی برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان کاشمر دارای بیش از 19 هزار و 617 هکتار سطح زیر کشت آبی است که از این میزان 14 هزار و 880 هکتار سطح زیر کشت دیم است.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 374 هزار واحد دامی در سطح شهرستان داریم، از تولید بیش از 216 هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزیان در سطح شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان کاشمر پتانسیل های بسیار خوبی را در بخش کشاورزی دارد، به طوری‎ که در محصولاتی مانند انگور، زعفران، بادام، طالبی، خیار دارای رتبه های اول تا سوم استان هستیم و برآورد ارزش اقتصادی کل تولید محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات بالغ بر 9 هزار و 57 میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر مطرح کرد: در حال حاضر 244 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، 220 رشته قنات، 188 دهانه چشمه و 32 رودخانه فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا چاه های کشاورزی برای کسی که پول بدهد، روشن می شود

چرا چاه های کشاورزی برای کسی که پول بدهد، روشن می شود