مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 16:552020-06-16اقتصادي

رودخانه بالیخلوچای اردبیل احیا می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از کمک به تأمین حقابه رودخانه بالیخلوچای از آب دریاچه شورابیل و احیای این رودخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهندس عباس جنگی مرنی به همراه شهردار اردبیل در بازدید از دریاچه شورابیل، رودخانه بالیخلو اردبیل را یکی از زیباترین مکان های دیدنی شهر اردبیل عنوان کرد و گفت: همه ساله تعدادی از مردم کشورمان از این رودخانه بازدید می کنند و همه باید برای حفظ زیبایی آن کمک نماییم.

مقرر شد سهم آب حیات رودخانه بالیخلوچای از مخزن ذخیره شورابیل برابر استانداردهای زیست محیطی تأمین شود.

وی تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد در یک کار مشترک برای همیشه سهم آب حیات رودخانه بالیخلوچای از مخزن ذخیره شورابیل برابر استانداردهای زیست محیطی تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: با این تصمیم که ایده و طرح موضوع توسط کارشناسان شرکت آب منطقه ای صورت گرفت، دو هدف اصلی پیگیری می شود اولی حفظ حیات رودخانه و اعاده سهم زیست محیطی این پهنه مهم آبی و دومی کمک به توسعه و رونق گردشگری آبی است.

جنگی مرنی افزود: رونق گردشگری آبی پیرو تفاهم نامه مشترک بین دو وزارتخانه نیرو و گردشگری است که در تابستان سال 98 مبادله شد و این موضوع هم اکنون در دستور کار جدی شرکت آب منطقه ای قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه بالیخلوچای اردبیل احیا می شود

رودخانه بالیخلوچای اردبیل احیا می شود