مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 18:002020-06-16سياسي

جزییات محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر استان هرمزگان اعلام شد


مدیرکل بنادر ودریا نوردی استان هرمزگان گفت : با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت مبارزه با کووید -19 استان هرمزگان، تردد دریایی در روزهای پایانی هفته به شکل محدود و از ساعت 8 صبح تا 18 بعد ظهر انجام می پذیرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر ودریا نوردی استان هرمزگان گفت : با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت مبارزه با کووید -19 استان هرمزگان، تردد دریایی در روزهای پایانی هفته به شکل محدود و از ساعت 8 صبح تا 18 بعد ظهر انجام می پذیرد.

اله مراد عفیفی پور در گفت و گو با ایسنا، پیرامون محدودیتهای اعمال شده در تردد به جزایر استان بیان کرد: از فردا چهارشنبه مورخ 28 خرداد تا جمعه 30 خرداد کلیه سفرها به جزیره قشم ،هرمز، لارک و بالعکس با محدویت انجام می پذیرد.

وی افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در ستاد مبارزه با شیوع کویید -1 استان کلیه خدمات در بنادر مسافری و حمل خودرو به شکل محدود و از ساعت 8 صبح تا 18 بعد ظهر ارائه می شود.

عفیفی پور با بیان اینکه تداوم این محدودیت ها بعد از روز جمعه منوط به تصمیمات ستاد مبارزه با شیوع کرونا استان است، اظهار کرد: این محدودیت ها علاوه بر بنادر مسافری شامل بنادر حمل خودرو (پهل –لافت) نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر استان هرمزگان اعلام شد

جزییات محدودیت تردد سفر دریایی به جزایر استان هرمزگان اعلام شد