مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-16حوادث

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


پرونده صدرا نفت پارسیان به دادگاه رفت، حادثه ای در پمپ بنزین بادرود که به خیر گذشت، پاسخ پلیس آلمان به ذوب آهن؛ مشکلی برای پرواز از فرانکفورت به دوحه نیست، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 27 خرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: فارس من پرونده صدرا نفت پارسیان به دادگاه رفت پیگیری خبرنگار فارس از مسؤولان قضایی استان اصفهان، نشان می دهد پرونده شرکت صدرا نفت پارسیان از دادسرا به دادگاه رفته و در شعبه یک کیفری در حال بررسی است.

حادثه ای در پمپ بنزین بادرود که به خیر گذشت+فیلم عصر روز گذشته خودروی سواری پراید در پمپ بنزین بادرود دچار حادثه آتش سوزی شد که با هوشیاری متصدی از بروز فاجعه جلوگیری شد.

پاسخ پلیس آلمان به ذوب آهن؛ مشکلی برای پرواز از فرانکفورت به دوحه نیست+عکس پلیس آلمان به باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره استعلامی مبنی بر ممنوعیت پرواز از فرانکفورت به دوحه پاسخ داد.

افزایش کرونا در پی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان نسبت به اوایل اپیدمی کرونا در کشور بسیار، بسیار بد شده است.

پیشرفت 11 درصدی خط دو قطار شهری اصفهان/ آغاز بهره برداری از بلوار فرزانگان معاون عمران شهرداری اصفهان گفت: خط دو مترو که اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته