مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 19:252020-06-16اجتماعي

فضای فرهنگی شهرستان تنگستان مطلوب است


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای عملکردی مثبت و مشهود است که این تأثیر گذاری را در کودکان و نوجوانان می توان مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور سه شنبه شب در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر و مربی مسئول مرکز اهرم، فضای فرهنگی شهرستان تنگستان را مثبت و تأثیرگذار ارزیابی و بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای عملکردی مثبت و مشهود است که این تأثیر گذاری را در کودکان و نوجوانانی که در برنامه های مختلف شهرستان حضور دارند می توان مشاهده کرد.

فرماندار تنگستان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید از محیطی که در اختیار دارد و شرایطی که می تواند برای کشف و پرورش استعداد کودکان به وجود بیاورد استفاده کند و کودکان را افرادی مطالبه گر و منتقد بار بیاورد.

وی گفت: خواسته من از مربیان و مسئولین کانون در شهرستان تنگستان این است که کودکان را مطالبه گر و خواهان تغییرات مفید و مثبت تربیت کنند و به گونه ای بار بیاورند که منتقد باشند زیرا نقد کودکان را سازنده و دارای دیدگاهی برای ایجاد تغییرات مثبت بار می آورد.

فرماندار تنگستان پس از این که گزارشی از پیک امید مجازی و فعالیت کانون در شرایط کرونا از سوی مربی مسئول مرکز اهرم و مدیرکل استان ارائه شد افزود: اتفاقات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فرهنگی شهرستان تنگستان مطلوب است

فضای فرهنگی شهرستان تنگستان مطلوب است