مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 01:052020-06-16سياسي

تخلفات کرونایی مکان های گردشگری را به 137 اطلاع دهید


حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره ضرر و زیان کرونایی مکان های گردشگری گفت: - عضو شورای شهر گفت: مردم اگر مکان هایی را مشاهده می کنند که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند حتما به مسولان تذکر دهند و اگر مسولان موزه سینما و هرجای گردشگری زیر نظر شهرداری همکاری نکرد می توانند با شماره 137 تماس بگیرند و اطلاع دهند.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره ضرر و زیان کرونایی مکان های گردشگری گفت: با مکان های گردشگری که زیر نظر شهرداری باشند باید همکاری شود و مسولان شهری کرایه مورد نظر را دریافت نکنند.

وی ادامه داد: در خصوص مابقی مکان ها هم باید وزارت میراث و گردشگری پای کار بیایید وحمایت های لازم را داشته باشند، به هموطنان کمک کند تا ضرر و زیان این روز ها به خانواده ها کمتر فشار بیاورد.

خلیل آبادی در خصوص بازگشایی پردیس های سینمایی بیان کرد: پروتکل های ستاد ملی کرونا در سینما هایی که مخصوص شهرداری است و به عنوان پردیس به مردم معرفی می شود کاملا رعایت می شود و مطمن هستم که بخش های خصوصی یا سینما هایی که وابسته با ارشاد هستند نیز این قوانین را رعایت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات کرونایی مکان های گردشگری را به 137 اطلاع دهید

تخلفات کرونایی مکان های گردشگری را به 137 اطلاع دهید