مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-17اجتماعي

زنجان کودک کار کارتن خواب ندارد/ ادامه تحصیل کودکان کار فراهم است


محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای بهزیستی در حمایت از کودکان کار بازتوانی آنهاست.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه هدف از توانمندسازی کودکان کار کاهش آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: ارائه سرمایه کار به کودکان، ارائه سرمایه کار به خانواده کودک، معرفی پدرهای کودک کار برای اشتغال در شرکت های تولیدی، آموزش فنی و حرفه ای از جمله آموزش کامپیوتر (ICDL)، قلم زنی بر روی مس، سفال گری از جمله اقداماتی است که در حمایت از کودکان کار انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه به همراه بهزیستی 11 ارگان دیگر نیز در حمایت از کودکان کار مسوولیت دارند، افزود: تاکنون 229 کودک کار که دارای خانواده هستند، در استان شناسایی شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه اغلب کودکان کار زنجان آب فروش هستند، اضافه کرد: امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد و با همکاری خیرین هیچ کودکی به خاطر فقر اقتصادی مجبور به کار در خیابان نباشد.

وی از توانمندسازی 10 کودک کار در زنجان خبر داد و گفت: البته برای ساماندهی بهتر این افراد با یکی از مراکز غیردولتی قراردادی منعقد شده است تا علاوه بر شناسایی گروه های هدف، خدماتی را در سطح مطلوب به آنان ارائه دهد و از همه مهم تر نسبت به توانمندسازی کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان کودک کار کارتن خواب ندارد/ ادامه تحصیل کودکان کار فراهم است

زنجان کودک کار کارتن خواب ندارد/ ادامه تحصیل کودکان کار فراهم است