مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-17اقتصادي

نگاهی به اشکودا اوکتاویا اسکات مدل 2021


شرکت خودروسازی اشکودا به تازگی از مدل 2021 خودرویی اکتاویا اسکات رونمایی کرده است که در این گزارش به مروری بر مهم ترین مشخصات آن خواهیم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت اشکودا پیشتر نیز اعلام کرده بود که تصمیم گرفته تنوع مدل خودروهای اکتاویا را در بازارهای جهانی افزایش دهد و حالا به نظر می رسد که این روند را با رونمایی از مدل 2021 اکتاویا اسکات آغاز کرده است.

این مدل خودرو یک استیشن واگن است که ارتفاع آن نسبت به سایر مدل های مشابه و قبلی بیشتر شده است.

به همین سبب بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو بر این باورند که این مدل جدید می تواند به عنوان جایگزینی برای خودروهای شاسی بلند نیز استفاده شود.

در واقع ارتفاع این خودرو 15 میلیمتر بیشتر از نسخه استیشن واگن اکتاویاست که به راننده و سرنشینان خودرو این امکان را می دهد در مسیرهای جاده ای آسایش و رضایت بسیار بیشتری داشته باشند.

اشکودا که یکی از زیر مجموعه های فولکس واگن به شمار می رود، علاوه بر سیستم چهار چرخ محرک، برای کاهش هزینه ها برای مشتریان در مدل جدید خود نسخه دیفرانسیل جلو را نیز تولید و عرضه خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های این مدل خودرو می توان به پیشرانه 1.

5 لیتری بنزینی از سری TSI با قدرت 150 اسب بخار و پیشرانه دیزلی TDI دو لیتری با قدرت 115 اسب بخار اشاره کرد که هر دو به یک گیربکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به اشکودا اوکتاویا اسکات مدل 2021

نگاهی به اشکودا اوکتاویا اسکات مدل 2021