مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-17پزشكي

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم است


رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ترافیک در سراسر محورهای مواصلاتی استان پرحجم است، گفت: محدودیتی در تردد از محورهای این استان وجود ندارد.

- سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تعطیلات روزهای پایانی هفته اظهار داشت: ترافیک در سراسر محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم اما روان است و محدودیتی برای تردد از محورهای مواصلاتی این استان وجود ندارد.

وی بابیان اینکه در طی 24 ساعت گذشته تصادفی منجر به فوت یا مصدومیت سرنشینان در هیچ یک از محورهای این استان رخ نداده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و پیشگیری از شیوع کرونا مردم به توصیه های وزارت بهداشت توجه کنند و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

رییس پلیس راه استان سمنان با تأکید بر اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باید در دستور کار رانندگان قرار گیرد، افزود: عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی از مهم ترین عوامل وقوع تصادف در جاده های این استان است.

کبیری با اشاره به استقرار مأموران پلیس راه در سراسر محورهای استان سمنان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با راننده متخلف برابر با قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم است

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم است