مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-17سياسي

برکناری مدیران ناکارآمد اعتماد به دولت را افزایش می دهد


دبیر حزب رفاه ملت، شاخه ایلام گفت: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از تصمیم استاندار در تغییر و تحولات مدیریتی استان و حذف مدیران ناکارآمد حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.

- ایسنا/ایلام دبیر حزب رفاه ملت، شاخه ایلام گفت: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از تصمیم استاندار در تغییر و تحولات مدیریتی استان و حذف مدیران ناکارآمد حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.

سعید انوری پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عزم جدی استاندار ایلام در برکناری مدیران ناکارآمد و غیرپاسخگو نوید بخش توجه واقعی به حقوق دولت و ملت در استان است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به حقوق افراد پایین جامعه و اذیت شدن آنان در پیچ و خم های اداری برای هر وجدان بیداری آزار دهنده و در تناقض با فرمایشات امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت : متاسفانه برخی از مدیران انگار به مردمداری آلرژی دارند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از این تصمیم استاندار حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیران ناکارآمد اعتماد به دولت را افزایش می دهد

برکناری مدیران ناکارآمد اعتماد به دولت را افزایش می دهد