مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-17سياسي

امام صادق(ع) کانون علم بود/طراحی مکتب تشیع با نهضت علمی


امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه امام صادق(ع) طراحی مکتب تشیع را با نهضت علمی آغاز کردند، گفت: ایشان دانشگاهی طراحی کردند که همه اعم از موافق و مخالف برای بهره بردن از آن آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی شامگاه سه شنبه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام ششم شیعیان، با بیان اینکه عقل انسان حیران از عظمت و بزرگی امام صادق(ع) گفت: ایشان در شرایطی قرار گرفتند که توانستند مکتب شیعه را بیان کنند.

امام جمعه فرخشهر توضیح داد: مؤسس و نامگذار شیعه پیامبر اکرم(ص) است و شیعه سال ها معروف شده بود اما این امام صادق(ع) بودند که مطالب مستلزم شکل گیری یک مکتب را بیان کردند.

امام صادق(ع) فقه پویای شیعه را بیان کردند وی خاطرنشان کرد: امام جعفر صادق(ع) فقه عظیم و پویای شیعه را که پاسخگوی تمام نیازهای بشر در امر دین و دنیا و تضمین کننده آخرت انسان است بیان کردند.

احمدی با بیان اینکه امام(ع) طراحی مکتب تشیع را با نهضت علمی آغاز کردند، افزود: ایشان دانشگاهی طراحی کردند که همه اعم از موافق و مخالف برای بهره بردن از آن آمدند.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به اینکه تمام علم نزد اهل بیت(ع) است، یادآور شد: علم امام صادق(ع) به جهان سرازیر شد و همه ایشان را کانون علم شناختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام صادق(ع) کانون علم بود/طراحی مکتب تشیع با نهضت علمی

امام صادق(ع) کانون علم بود/طراحی مکتب تشیع با نهضت علمی