مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-17ورزشي

آرسنال به این سبک به کمپین مبارزه با نژادپرستی پیوست+ عکس


آرسنالی ها فردا با پیراهنی خاص به مصاف منچسترسیتی می روند تا اعتراضشان به نژادپرستی را نشان دهند.

- ، رقابت های لیگ برتر انگلیس که از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده بود، قرار است از امشب (چهارشنبه 28 خرداد) با برگزاری دو دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران از سرگرفته شود.

بر این اساس از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران استون ویلا پذیرای شفیلدیونایتد است و تیم های منچسترسیتی و آرسنال هم از ساعت 23:45 به وقت تهران در دیداری حساس در ورزشگاه اتحاد مقابل هم قرار می گیرند.

آرسنال قرار است در بازی امشب با پیراهنی به میدان برود که به جای نام بازیکنان، شعار Black Lives Matter به معنای جان سیاه پوستان اهمیت دارد پشت آن درج شده و این شعار روی آستین این پیراهن هم دیده می شود.

جلوی پیراهن هم قلبی آبی رنگ دیده می شود که روی آن سه حرف NHS دیده می شود که نشاگر سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) بوده و به منظور قدردانی از تلاش های کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا، روی این پیراهن نقش بسته است.

منچسترسیتی هم قرار است در این بازی با پیراهنی خاص به میدان برود و این بار خبری از لوگوی هواپیمایی اتحاد روی آن نخواهد بود و روی آن تبلیغ کمپینی است که هدفش جمع آوری حداقل یک میلیون پوند دیگر برای کمک به نیازمندان در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرسنال به این سبک به کمپین مبارزه با نژادپرستی پیوست+ عکس

آرسنال به این سبک به کمپین مبارزه با نژادپرستی پیوست+ عکس