مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-17سياسي

مسئولیت فرصت است نه غنیمت/ نسبت بین صلاحیت و مسئولیت


مسئول عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه مسئولیت فرصت است نه غنیمت، گفت: فردی که در مسئولیت قرار دارد از این فرصت برای خدمت رسانی استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین معنوی یادواره 55 شهید روحانی و طلبه شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) با اشاره به نقش امامت و بعثت در سیستم مدیریت جامعه، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم دوری از همان نحوه مدیریت بر جامعه ای است که توسط خدای متعال ترسیم شده است.

وی با طرح این پرسش که علل و عوامل دین گریزی و اخلاق گریزی توسط سیاستمداران، قدرتمندان و مسئولان چیست؟ افزود: چرا برخی وقتی به قدرت و مسئولیتی می رسند و اختیاراتی در دست می گیرند منحرف می شوند؟ در جوامع غیردینی پاسخ روشن است زیرا در این جوامع اساس سود و لذت بیشتر انسان است، درنتیجه بوش، اوباما و ترامپ دست به خیانت و جنایت می زنند و معتقد هم نیستند که مجازات قطعی برایشان وجود دارد.

مسئولیت تکلیف است نه حق مسئول عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا ادامه داد: در جوامع اسلامی چرا کسانی هستند که به قیامت و معاد هم اعتقاددارند و در نظام اسلامی هم مسئولیت می پذیرند اما بازهم دچار لغزش می شوند و به پای میز محاکمه می آیند مانند آنچه امروز در تلویزیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت فرصت است نه غنیمت/ نسبت بین صلاحیت و مسئولیت

مسئولیت فرصت است نه غنیمت/ نسبت بین صلاحیت و مسئولیت