مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-17اقتصادي

سومین روز اعتراضات کارگران هفت تپه / واگذاری شرکت به بخش خصوصی ابطال شود


کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران تمام بخش های شرکت امروز، 28 خردادماه به منظور رسیدگی به وضعیت هفت تپه و آینده شغلی کارگران و پرداخت حقوق معوق و حق بیمه، بازگشت کارگران اخراجی و ابطال واگذاری شرکت به بخش خصوصی دست به اعتراض زدند.

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات کارگری این مجموعه، گفت: کارگران تمام بخش های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز، 28 خردادماه هم برای سومین روز پیاپی دست به اعتراض زدند.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: عدم پرداخت حقوق سه ماهه اول امسال و حق بیمه کارگران و خلع ید اسدبیگی خواسته جدی کارگران شرکت است.

با اینکه دادگاه رسیدگی به تخلفات متهمان ارزی هفت تپه در حال برگزاری است و تخلفات امید اسدبیگی، مدیرعامل این شرکت مشخص است، هنوز هم خلع ید او صورت نگرفته و ما خواستار کوتاه شدن دست اسدبیگی ها از هفت تپه هستیم.

وی با بیان اینکه کارگران شرکت امروز مقابل ساختمان مدیریت اعتصاب کردند، تاکید کرد: مطالبه ما، رسیدگی به وضعیت شرکت و آینده شغلی کارگران و پرداخت حقوق معوق و حق بیمه، بازگشت کارگران اخراجی و ابطال واگذاری شرکت به بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین روز اعتراضات کارگران هفت تپه / واگذاری شرکت به بخش خصوصی ابطال شود

سومین روز اعتراضات کارگران هفت تپه / واگذاری شرکت به بخش خصوصی ابطال شود