مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-17سياسي

مدیریت مصرف آب در روستاها با جدیت بیشتری دنبال شود


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان فراهم شود گفت: مدیریت مصرف آب در روستاها با جدیت بیشتری دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران و معاونین جهاد کشاورزی استان یزد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در حوزه جهش تولید باید مراقبت لازم را داشته باشیم که روندهای دست و پاگیر اداری ما را از حرکت به سمت جلو بازندارد.

وی با اشاره به اینکه تحقق جهش تولید نیازمند ترویج روحیه جهادی در جامعه است تصریح کرد: الان در هیچ کاری نمی توان بدون توجه به نوآوری و خلاقیت حرکت کرد و حتماً باید تمام عرصه ها به صورت مداوم به دنبال ایجاد نوآوری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه متأسفانه سیستم آموزشی در ایران به گونه ای است که این نوآوری و خلاقیت در بین دانش آموزان و دانشجویان نهادینه نمی شود گفت: برخی افراد همیشه از وجود کشاورزی در یزد ایراد می گیرند و به بهانه های مختلف به آن انتقاد می کنند در حالی که اگر همین میزان کشاورزی را در استان نداشته باشیم سبب گرم تر و خشک تر شدن یزد می شود.

ناصری افزود: لازم است متخصصان و نخبگان این حوزه در استان بنشینند و راهکارهای استفاده بهتر از منابع آبی برای افزایش سطح بهره وری و کاهش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف آب در روستاها با جدیت بیشتری دنبال شود

مدیریت مصرف آب در روستاها با جدیت بیشتری دنبال شود