مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-17پزشكي

برنامه ریزی بر اساس اصول علمی در شرایط بحرانی الزامی است


معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی وضعیت کرونا در کردستان، ارزیابی عینی از وضعیت را مهم بیان کرد و گفت: در شرایط بحرانی باید برنامه ریزی ها بر اساس اصول علمی واستفاده بهینه از امکانات و تجهیزات باشد.

- ایسنا/کردستان معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی وضعیت کرونا در کردستان، ارزیابی عینی از وضعیت را مهم بیان کرد و گفت: در شرایط بحرانی باید برنامه ریزی ها بر اساس اصول علمی واستفاده بهینه از امکانات و تجهیزات باشد.

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت امروز چهارشنبه (27خردادماه) در جلسه ای که با حضور همراه با قائم مقام دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاور معاون استان های صدا و سیما و عضو ستاد کرونا، یکی از متخصصان عفونی معاونت بهداشتی کشور، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان با هدف بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا و ارزیابی امکانات و تجهیزات درمانی در استان، در محل سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، حفظ آرامش و خونسردی کادر بهداشت و درمان را در خصوص مقابله و شکست بیماری کرونا ضروری بیان کرد و گفت: ارزیابی عینی از وضعیت کنونی الزامی است.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در این وضعیت، افزود: در شرایط بحرانی برنامه ریزی باید بر اساس اصول علمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی بر اساس اصول علمی در شرایط بحرانی الزامی است

برنامه ریزی بر اساس اصول علمی در شرایط بحرانی الزامی است