مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 13:202020-06-17اقتصادي

فرماندار اراک: عادی انگاری کرونا نگران کننده است


فرماندار اراک عادی انگاری کرونا از سوی 80 درصد مردم را نگران کننده دانست.

- فرماندار اراک گفت: بیماری کرونا تمام نشده و عادی انگاری رفتاری بیش از 80 درصد مردم این شهرستان و کم توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی در قبال این بیماری نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین بختیاری با تأکید بر اینکه عادی انگاری کرونا از سوی 80 درصد مردم اراک نگران کننده است، گفت: با شیوع کرونا و اعمال محدودیت های ستاد ملی مقابله با این ویروس، پدافند زیستی استان مرکزی و شهرستان اراک و مردم توانستند در همراهی هدفمند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی موج اول این بیماری را در سطح نسبی تثبیت کنند اما، به تازگی و با کاهش اعمال محدودیت ها نوعی عادی انگاری در رفتار مردم دیده می شود که بسیار خطرناک است.

وی بیان کرد: در ارزیابی ها 80 درصد مردم شهرستان اراک پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به بحث فاصله گذاری اجتماعی توجه ای ندارند که همین امر باعث افزایش شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: در چند روز اخیر پارک های شهرستان اراک مملو از جمعیت است و متاسفانه افرادی که در این مکان ها از ماسک استفاده می کنند انشگست شمار هستند و بیشتر مردم توجهی به این بیماری نداشته و سلامت خود و دیگران را در معرض تهدید جدی قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اراک: عادی انگاری کرونا نگران کننده است

فرماندار اراک: عادی انگاری کرونا نگران کننده است