مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-17سياسي

حاشیه مشهد نیازمند مدیران بی حاشیه


حل مشکل حاشیه ها مسوولانی بی حاشیه میخواهد که دل از روزمرگی کنده و برای رفع مشکلات مردم پای در گود بگذارند و بی شک اگر این بازدید ها و سرکشی ها تبدیل به یک فرایند مستمر و هدفمند شوند، - علی رنگ آمیز طوسی، فعال رسانه ای، طی یادداشتی به بیان تجارب و مشاهدات خود در حاشیه شهر مشهد پرداخت و راه حل مشکل حاشیه نشینی در مشهد را پای کار آمدن مدیران بی حاشیه عنوان کرد.

در این یادداشت آمده است: چندی است برای پیگیری پرونده های مختلفی در حوزه آسیب های اجتماعی مانند کارتن خوابی و کوکان کار بازدیدهای متعددی از حاشیه شهر داشتم؛ در کنار این مسایل، با حضور در این مناطق پرحاشیه، شبکه ای از مشکلات و چالش ها را می توان به چشم دید، از معضلات مرتبط با مدیریت شهری و مشکلات عدیده زیست بوم تا مسائل امنیتی و جرائم مشهود و غیر مشهودی که کم کم تبدیل به نُرم زندگی مردم این مناطق شده و با آن کنار آمده اند.

در میان این بازدیدها گاها یک یا دو مدیر از برخی نهادهای مرتبط با دعوت و اصرار ما همراه گروه شده و هربار نیز پس از طرح موضوع شاهد رفع یا پیگیری موثرتر آن مشکل بودیم.

بدیهی است زمانی که یک مسوول خود در محیط آسیب یا محل یک مشکل و مساله محلی قرار بگیرد با شنیدن درد مردم و آگاهی از علل و شرایط محیطی، تصمیمی از سر علم اتخاذ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه مشهد نیازمند مدیران بی حاشیه

حاشیه مشهد نیازمند مدیران بی حاشیه