مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 19:552020-06-17سياسي

میرتاج الدینی مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد.

- نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید محمد رضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه شایعه اعتراف اکبر طبری را تکذیب کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است: قرآن کریم می فرماید<< إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا>> اگر فاسقی برای شما خبری آورد آن را بررسی کنید و بدون بررسی نه قبول کنید نه نقل کنید.

متاسفانه در جامعه عده ای بدون توجه به دستور الهی و بدور از اخلاق اسلامی هر خبر و شایعه ای را بدون هرگونه تحقیق و بررسی باز نشر می نمایند.

مدتی قبل شایعه ای با عنوان((اعترافات طبری))در فضای مجازی پخش گردیدکه اساسا دروغ و ساختگی بود و در این خبر دروغ نام چندی از افراد سیاسی و مدیران کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد

میرتاج الدینی مطالب منتسب به خود در شایعه اعترافات طبری را تکذیب کرد