مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-18اقتصادي

مرز اینچه برون همچنان بسته است/ صادرات ریلی و کامیونی در گلستان برقرار نیست


مشکلات صادرات و تمهیداتی که برای رفع معضل صادرات باید در گمرک اینچه برون انجام می شد را پیگیری کردیم ولی متاسفانه هنوز صادرات ریلی و کامیونی با وجود تمهیدات هنوز برقرار نشده است.

- حسین طلوعیان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مشکلات صادرات و تمهیداتی که برای رفع معضل صادرات باید در گمرک اینچه برون انجام می شد را پیگیری کردیم که خوشبختانه اقدامات لازم انجام شد ولی متاسفانه هنوز صادرات ریلی و همچنین کامیونی با وجود تمهیدات هنوز برقرار نشده است.

وی تصریح کرد: ششمین جلسه تنظیم بازار در استان برگزار شد که از مهمترین برنامه های این جلسه می توان به موضوع تامین گوشت منجمد توسط پشتیبانی امور دام و همچنین نوسانات قیمت محصولات و مواد از بازار اشاره کرد که این موارد به استاندار گزارش داده شد.

رییس سازمان صمت گلستان از انجام پیگیری های لازم توسط اداره کل صمت و سازمان جهادکشاورزی گلستان در زمینه تامین ارز موردنیاز واردات صنعت دام و طیور استان خبر داد و ابراز کرد: برخی از اقدامات انجام شد و استاندار نیز دستور پیگیری را در این زمینه داده بودند.

طلوعیان خاطرنشان کرد: با توجه به بروز ویروس کرونا و توقفی که در صادرات بود محصولات سیب زمینی و رب گوجه فرنگی از سال گذشته همچنان در استان موجود است که در این زمینه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز اینچه برون همچنان بسته است/ صادرات ریلی و کامیونی در گلستان برقرار نیست

مرز اینچه برون همچنان بسته است/ صادرات ریلی و کامیونی در گلستان برقرار نیست