مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-18سياسي

«غبار بی سوار» تیرماه شنیدنی می شود/ در انتظار یک زمان مناسب!


«غبار سوار» عنوان اولین آلبوم مستقل پاشا هنجنی نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی است که از اول تیرماه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

- غبار سوار عنوان اولین آلبوم مستقل پاشا هنجنی نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی است که از اول تیرماه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم غبار بی سوار عنوان اولین اثر مستقل پاشا هنجنی نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی در حوزه نی نوازی با همکاری تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان است که روز اول تیر ماه توسط مؤسسه رهگذر هفت اقلیم در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

پاشا هنجنی طی یادداشتی در آستانه انتشار این اثر موسیقایی نوشته است: مدت هاست که آلبوم غبار بی سوار آماده شده و در انتظار زمانی مناسب برای انتشار آن بودیم، ولی غبار مصیبت و ماتم در این کشور اجازه نمی داد که در ماه های گذشته آن را منتشر کنیم.

هربار یک ماجرای جدید و وضعیتی نامساعد و بدتر از قبل… به هر حال این آلبوم او تیرماه منتشر خواهد شد و امیدواریم چه به صورت دیجیتال و چه فیزیکال از شنیدن آن لذت ببرید.

از همه دوستان عزیزمان؛ مازیار مرتاضیه، سپهر سعیدی، سهیل سعیدی و مجید کاشانی که در مراحل تولید و نیز پویا سرایی عزیز که در توضیح داخل آلبوم ما در ثمر رسیدن این اثر یاری رساندند، سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غبار بی سوار» تیرماه شنیدنی می شود/ در انتظار یک زمان مناسب!

«غبار بی سوار» تیرماه شنیدنی می شود/ در انتظار یک زمان مناسب!