مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-18سياسي

نگاهی به تاثیرات زیست آنلاین بر روی عملکرد شناختی افراد


عضو کمیته علمی نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه معتقد است در عصر سرریز و انفجار اطلاعات، فقر تمرکز و توجه تاثیرات جدی بر کارکرد شناختی مغز افراد می گذارد و در بلند مدت با جامعه ای مواجه خواهیم بود که به جهت این فقدان ها در حوزه های تصمیم گیری و واکنش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ـ فاطمه آشوبی؛ تجربه زیست جدید و آنلاین برای ما مخاطرات و البته افق های نوینی را ایجاد کرده است که عدم توجه به ظرافت ها و بایدها و نبایدهای آن می تواند منجر به تولد رویه های جدیدی شود که در پاره ای مواقع منجر به رشد و اعتلای جهان و در بخش نبایدها منجر به عقب گرد انسان ها شود.

این دنیا اتصال و در پی آن ارتباط ، بر روی عملکرد شناختی و کارکردهای ذهن همه افراد در معرض آن، تاثیر می گذارند و می توانند با ایجاد تغییرات جدی موجب بروز رفتارها یا مناسباتی شوند که البته به جهت تازگی تجربه آنها، نیاز به بررسی موشکافانه تری دارد.

درباره تاثیرات استفاده بی حساب از اینترنت و انفجار اطلاعات بر روی عملکرد شناختی افراد به گفت وگو با معصومه نصیری عضو کمیته علمی نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه خبرگزاری فارس و پژوهشگر رسانه پرداختیم که در ادامه آن را می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تاثیرات زیست آنلاین بر روی عملکرد شناختی افراد

نگاهی به تاثیرات زیست آنلاین بر روی عملکرد شناختی افراد