مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-18ورزشي

افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال در فردیس


شهردار فردیس با بیان اینکه افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در سطح شهر در دستور کار قرار دارد، گفت: با افتتاح این پروژه ها سرانه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس، صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس با بیان اینکه نیازمند هستیم تا مشارکت مردم را در راستای توسعه شهر به همراه داشته باشیم،  گفت: با در نظر گرفتن نظرات و مطالبات مردمی پروژه ها و اقدامات مجموعه مدییت شهری موفق تر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی 3 سرای محله در نقاط مختلفی از شهر همچون محله پیک، شهرک راه آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: در صدد هستیم این پروژه ها را هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس پیشرفت فیزیکی سرای محله پارک بوستان فردیس را حدودا 70 درصد خواند و افزود: درنظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری حدودا 700 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه 600 متر در دو طبقه است.

خسرو زاده در بخش دیگری با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از 18 پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال در فردیس

افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال در فردیس