مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-18سياسي

واکنش رییس شورای شهر به شروع دوران محکومیت یک عضو شورا


رییس شورای شهر مشهد به شروع دوران محکومیت یک عضو شورای این شهر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر مشهد در واکنش به اجرای حکم زندان امیر شهلا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هوالحق آقای امیر شهلا، عضو محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از غالب اتهامات اخلاقی که علت موجبه آغاز پرونده ایشان بود، در کلیه مراحل بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی تبرئه شد و همچنین در ارتباط با اتهام مالی نیز در دادگاه تجدید نظر تبرئه شد، اما با اعتراض دادگستری استان و اعمال ماده 477 در دیوان عالی کشور، رای برائت دادگاه تجدید نظر نقض شد و رای 2 سال زندان برای ایشان قطعی و از هفته جاری به اجرا در آمد.

ما همچون گذشته داوری درباره ماهیت موضوع و تناسب میان جرم انتسابی و مجازات در نظر گرفته شده را به حقوق دانان و افکار عمومی می سپاریم.

به باور ما به عنوان یک سنت الهی، در محضر خداوند متعال، اگر داوران این پرونده به صواب و عدالت عمل کردند، وظیفه خودرا انجام داده اند، اما در غیر این صورت، این دنیای فانی دار مکافات است و قطعا نتیجه عمل خود را در منظر مردم خواهند دید.

مردم در طول نزدیک به 3 سال از آغاز فعالیت شورای پنجم شاهد بودند که ایشان در مورد خدمت به مردم، به ویژه محرومینِ جامعه آرام و قرار نداشت و از تمام ظرفیت اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس شورای شهر به شروع دوران محکومیت یک عضو شورا

واکنش رییس شورای شهر به شروع دوران محکومیت یک عضو شورا