مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-18سياسي

استعاره سازی های کرونایی چگونه معادلات بین انسان ها را تغییر داد؟!


استادیار فلسفه دین دانشگاه ادیان و مذاهب قم گفت: بیماری ها آن قدر کشنده نیستند بلکه استعاره ها و مفاهیم پیرامون آن ها کشنده هستند و همگی باید مراقب به کارگیری این استعاره ها در ایام بیماری کرونا باشیم.

- استعاره سازی های کرونایی چگونه معادلات بین انسان ها را تغییر داد؟! ایسنا/قم استادیار فلسفه دین دانشگاه ادیان و مذاهب قم گفت: بیماری ها آن قدر کشنده نیستند بلکه استعاره ها و مفاهیم پیرامون آن ها کشنده هستند و همگی باید مراقب به کارگیری این استعاره ها در ایام بیماری کرونا باشیم.

سی و چهارمین نشست از سلسله نشست های علمی فرهنگی چالش کرونا و زندگی مؤمنانه با موضوع کرونا و استعاره هایی از شهری پدیدار شناختی از فرآیند دیگری سازی از داغداران کرونا که به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار می شود، با حضور و ارائه بحث توسط خانم دکتر پورمحمدی استادیار فلسفه دین دانشگاه ادیان و مذاهب قم برگزار شد.

دکتر نعیمه پورمحمدی در ابتدای نشست با اشاره به برخی کتاب ها مانند بیماری به مثابه استعاره اثر سوزان سونتاگ ، کتاب بیماری نوشته هوی کرل یا کتاب معنای بیماری که شرحی پدیدار شناختی از دیدگاه های متفاوت پزشک و بیمار است، اظهار کرد: با توجه و مطالعه این کتب درمی یابیم که بیماری چیزی نیست جز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعاره سازی های کرونایی چگونه معادلات بین انسان ها را تغییر داد؟!

استعاره سازی های کرونایی چگونه معادلات بین انسان ها را تغییر داد؟!