مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-18اقتصادي

رشد 29درصدی درآمد مالیاتی گلستان/تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی


طی سال گذشته درآمد مالیاتی گلستان بالغ بر 550 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال 97، رشد 29 درصدی را شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر هزارجریبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: با توجه به تحریم ها، در سال های اخیر سمت و سوی قانون بودجه کشور به سمت درآمدهای مالیاتی رفته تا وابستگی به نفت کاهش یابد.

وی با بیان این که گلستان یک استان کشاورزی بوده و معافیت های مالیاتی در آن زیاد است، افزود: در سال گذشته بالغ بر 550 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان بوده که نسبت به سال 97، رشد 29 درصدی را شاهد بودیم.

هزارجریبی با اشاره به این که در دو ماهه نخست امسال هم علیرغم شرایط کرونایی، 6 درصد رشد درآمدها اتفاق افتاده است، گفت: بیشترین درآمد مالیاتی گلستان از محل حقوق کارکنان و کارمندان دولت بوده است.

هزارجریبی با تأکید بر این که سیاست دولت هوشمندسازی مالیاتی است، ادامه داد: در زمان کرونا بخشی از واحدهای تولید و صنوف تعطیل شدند و با توجه به این که یکی از مشکلات این واحدها، جرائم مالیاتی است بخشودگی هایی در نظر گرفته شد.

وی توضیح داد که طبق بخشنامه، در سال گذشته مقرر شده بود که مودیان مالیاتی واحدهای تولیدی که بدهی خود را تا پایان سال پرداخت کنند 90 درصد و سایر مودیان 80 درصد از بخشودگی جرائم بهره مند شوند که این امر با شیوع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 29درصدی درآمد مالیاتی گلستان/تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی

رشد 29درصدی درآمد مالیاتی گلستان/تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی