مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-18سياسي

در کنار مجلس برای اقتصاد کشور هرکاری می کنیم


آرزوی دیرین بخش خصوصی و آنچه به عنوان توجه به نقش تصمیمات منطقه ای در سرنوشت کشور دائما مطرح و عنوان می شده، این است که کشور فدراتیو اداره شود، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق ایران گفت: آرزوی دیرین بخش خصوصی و آنچه به عنوان توجه به نقش تصمیمات منطقه ای در سرنوشت کشور دائما مطرح و عنوان می شده، این است که کشور فدراتیو اداره شود، شِمایی از این قضیه می تواند در توسعه کشور نقش اساسی داشته باشد.

غلامحسین شافعی امروز، 29 خرداد ماه در هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای گفت وگوی استان مجدد رتبه اول کشور را کسب کرده است، اظهار کرد: شکست دیوار ستبر تمرکز قدرت در کشور مشکل اساسی و کهنه کشور است، اگر به دنبال این کار هستیم، استانداران باید اختیارات بیشتری داشته باشند و با آن بتوانند در توسعه کشور نقش اساسی داشته باشند.

شافعی بیان کرد: مطلع شدیم رییس جمهور و وزیر کشور در قالب تشکیل ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، استان خراسان رضوی را به عنوان یک الگو و پایلوت انتخاب کردند.

این از دیدگاه بخش خصوصی اقدام موثری است و توفیق این عمل می تواند به توسعه در کشور بینجامد و همه باید برای همکاری و مساعدت بیش از گذشته کمر همت ببندند تا این اقدام موثر، مهم و اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار مجلس برای اقتصاد کشور هرکاری می کنیم

در کنار مجلس برای اقتصاد کشور هرکاری می کنیم