مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-18اقتصادي

در صورت تأمین اعتبار 930 کیلومتر از خطوط ریلی کشور دو خطه می شود


مدیرعامل راه آهن کشور با بیان اینکه 11 هزار و 800 کیلومتر طول شبکه ریلی کشور است، گفت: در صورت تأمین اعتبار مجموعه راه آهن کشور قادر خواهد بود که تا پایان سال 930 کیلومتر از شبکه ریلی کشور را دو خطه کرده و شاهد جهشی در حوزه حمل و نقل ریلی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن کشور، امروز در حاشیه افتتاح خط دوم راه آهن کرج - قزوین، در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح این پروژه کمک می کند تا ایمنی سفرها را ارتقاء یابد، همچنین در زمان صرفه جویی کرده و ظرفیت را افزایش دهیم.

مدیرعامل راه آهن کشور بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار مجموعه راه آهن کشور قادر خواهد بود که تا پایان سال 930 کیلومتر از شبکه ریلی کشور را دو خطه کرده و شاهد جهشی در حوزه حمل و نقل ریلی باشیم.

رسولی با اشاره به اینکه افتتاح خط دوم راه آهن کرج-قزوین زمان حرکت قطارهای محور شمال به غرب یک ساعت کاهش یابد، ادامه داد: همین امر اقبال عمومی را به دنبال خواهد داشت و تقاضای سفر ریلی را افزایش می دهد؛ با افتتاح این پروژه حدود 256 هزار به ظرفیت مسافران این مسیر اضافه خواهد کرد.

وی یادآور شد: 570 میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری است که برای احداث این پروژه صرف شده و هفت ایستگاه در مسیر آن وجود دارد، ادامه مسیر این پروژه از قزوین تا زنجان با پیشرفت بیش از 76 درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت تأمین اعتبار 930 کیلومتر از خطوط ریلی کشور دو خطه می شود

در صورت تأمین اعتبار 930 کیلومتر از خطوط ریلی کشور دو خطه می شود