مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-18سياسي

دستور العمل های امنیتی در اصول شهرسازی رعایت شود


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: توجه به دستور العمل های امنیتی در اصول شهرسازی می تواند به افزایش ضریب آن کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند و خواستار تقویت نیروهای پلیس راهور و ایجاد پاسگاه نیروی انتظامی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان شدند.

سردار مهدی حاجیان در این دیدار گفت: ایجاد امنیت به عنوان یک محصول اجتماعی و موضوعی ارزشمند در توسعه و پیشرفت نقش مؤثری دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش شورا و شهرداری ها در تقویت امنیت هم گفت: برای تحقق امنیت پایدار به همکاری و مشارکت همه گروه های مردمی نیاز داریم تا کارها با شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: همکاری و تعامل خوب شورا و شهرداری موجب افزایش رضایتمندی مردم و بالا رفتن ضریب امنیت در محلات شده و آرامش روحی مردم را نیز تضمین می کند.

حاجیان یادآور شد: بدون امنیت نمی توان زمینه موفقیت در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را مهیا کرد لذا همه باید کمک کنند تا امنیت به عنوان زیرساخت توسعه محقق شود.

وی اضافه کرد: توجه به دستور العمل های امنیتی در اصول شهرسازی می تواند به افزایش ضریب امنیتی هم کمک کند و نیروهای انتظامی و امنیتی در ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور العمل های امنیتی در اصول شهرسازی رعایت شود

دستور العمل های امنیتی در اصول شهرسازی رعایت شود