مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-18حوادث

4 گله دام از منطقه جنگل ابر شاهرود خارج شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه مدیریت چرا و دام در دستور کار این اداره قرار دارد، گفت: تاکنون چهار گله دام از منطقه جنگل ابر شاهرود خارج شده است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه صبح پنجشنبه با همکاری نیروهای حفاظت منابع طبیعی شاهرود و پاسگاه انتظامی قلعه نو خرقان دو گله دام غیر مجاز از مرتع قربان تالار جنگل ابر خارج شد، ابراز داشت: در ابتدا مالک 400 رأس دام نسبت به خروج گله دام چندین بار توسط مأموران اخطار دریافت کرد.

وی بابیان اینکه همچنین یک گله دام به تعداد 100 رأس گوسفند که به طرز ماهرانه ای در منطقه پنهان شده بود، با گشت مأموران شناسایی و از منطقه خارج شد، افزود: در این راستا پرونده تخلف این موارد به مراجع قضایی ارسال شده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه مأموران حدود هفت کیلومتر دام ها را به خارج از مرتع هدایت کردند، ابراز داشت: تاکنون چهار گله دام غیرمجاز توسط مأموران از جنگل ابر خارج شده که باید گفت مدیریت چرا و دام در دستور کار این اداره قرار دارد.

توزیع آبگرمکن خورشدی در تاش و چهارباغ کشاورزیان همچنین ضمن بیان اینکه در راستای مدیریت مراتع و جنگل ها تعدادی آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای تاش و چهارباغ به صورت رایگان توزیع و راه اندازی شده است، تصریح کرد: توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 گله دام از منطقه جنگل ابر شاهرود خارج شد

4 گله دام از منطقه جنگل ابر شاهرود خارج شد