مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-18اقتصادي

اجرای حکم رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: سه مورد حکم قضایی قلع و قمع و دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان کاشان با هدف حفظ حقوق بیت المال اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با کارشناس خبر اظهار کرد: سه مورد حکم قضایی قلع و قمع در مجموع به میزان 16هزار و 100مترمربع و به ارزش تقریبی 183 میلیارد ریال در شهرستان کاشان اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر این با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی این شهرستان دو مورد رفع تصرف از اراضی در مجموع به میزان دو هزار و 100 مترمربع به ارزش تقریبی 18 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط عوامل یگان حفاظت اراضی مرکز استان و شهرستان کاشان با همراهی عوامل کلانتری، اجرایی و رفع تصرف شد.

     مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می کنند، گفت: ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان اصفهان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک ترین اغماضی نخواهند داشت.

وی ابراز داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان

اجرای حکم رفع تصرف از اراضی ملی در استان اصفهان