مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-18اجتماعي

هشدار سطح زرد برای آب و هوای کردستان


کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هوای استان طی امروز پایدار است اعلام کرد که از روز جمعه تا روز دوشنبه وزش باد در نیمه شرقی استان قابل ملاحظه خواهد بود.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هوای استان طی امروز پایدار است اعلام کرد که از روز جمعه تا روز دوشنبه وزش باد در نیمه شرقی استان قابل ملاحظه خواهد بود.

ریحان امیدی راد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین تحلیل مدل های هواشناسی اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز پنجشنبه 29 خرداد وضعیت جوی استان آرام و پایدار است.

وی افزود: از فردا جمعه تا روز دوشنبه وزش باد در ساعات بعد از ظهر در نیمه شرقی استان بخصوص در شهرستان های بیجار، قروه، زرینه، دیواندره، هزارکانیان و سقز قابل ملاحظه خواهد بود که سطح هشدار زرد برای استان پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد برای روزهای شنبه و یکشنبه برآورد می گردد تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه غبار محلی باعث کاهش کیفیت هوا می گردد.

وی در پایان یادآور شد: دماهای بیشینه فردا و روز شنبه روزانه حدود 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهند داشت و همچنین دماهای کمینه در صبح روزهای شنبه و یکشنبه نیز در مجموع 4 تا 5 درجه سانتیگراد کاهش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح زرد برای آب و هوای کردستان

هشدار سطح زرد برای آب و هوای کردستان