مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-18سياسي

معادن شاهرود و میامی برای سرمایه گذاری معرفی می شوند


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه معدن یکی از مهمترین ظرفیت های اشتغال در این دو شهرستان است، گفت: معادن منطقه برای سرمایه گذاری معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی ظهر پنج شنبه در جمع مردم شهرستان میامی پس از افتتاح دفتر خود و در سخنرانی به میزبانی تالار معلم این شهر با اشاره به اولویت های مرتبط با شرق استان سمنان، بیان کرد: اشتغال زایی و سرمایه گذاری دو اولویت اساسی برای توسعه شهرستان های شاهرود و میامی هستند.

وی با بیان اینکه معادن شاهرود و میامی برای سرمایه گذاری معرفی می شوند، بیان کرد: این منطقه دارای معادن سرشار و فراوانی است که همگی ظرفیت هایی خوب برای توسعه اقتصادی و اشتغال محسوب می شوند.

عضو مجلس یازدهم با بیان اینکه ظرفیت های فراوان منطقه در بخش های مختلف به ما کمک می کند تا در زمینه اشتغال زایی و توسعه اقتصادی گام های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید ظرفیت ها به خارج از شهرستان و استان شناسانده شود.

خانی معرفی معادن غنی و بناهای تاریخی شهرستان های شاهرود و میامی را راهی برای جذب سرمایه دانست و تصریح کرد: از مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی و… می خواهیم تا در زمینه انجام وظایف خود برای توسعه شهرستان های شاهرود و میامی اهتمام بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن شاهرود و میامی برای سرمایه گذاری معرفی می شوند

معادن شاهرود و میامی برای سرمایه گذاری معرفی می شوند